amanda heeeree!

tjenis folket,alla julias läsare!hur mår ni idag?det är bra med mig,toppen♥jag blev bloggsugen så nu tjuvbloggar jag på julias blogg..höhö
idag slutade vi tidigt,väldigt tidigt!vid 11 tiden.vi hade no-prov sista lektionen,på en MÅNDAG?det är dumt tycker jag,för jag mena på helgen ska man få vara ledig och slippa plugg!men inte det ne,man ska sitta och plugga.sen när vi slutat väntade jag tills julia slutade,sen gick vi hem hit till henne!snart ska vi gå ner till stan och möta upp mamma sen ska vi köpa värmebyxor,för jag har sträckt mig:<
sen senare ikväll ska vi på träning,det blir kul som attan det!:)vad ska ni hitta på ikväll finfina läsare,julias läsare?

jag måste också berätta att julia,du är världens mest underbara kompis,ingen är som du♥du finns alltid där för mig,i alla lägen!och du vet att jag alltid finns för dig,oavsett tid på dygnet.du och jag,vi har alltid så himla roligt ihop.

du är så jävla vacker,jag älskar dig så


Kommentarer
Postat av: prä (:

fina julia, du är också fin amanda :)

2010-05-03 @ 19:33:44
URL: http://jasmineees.devote.se
Postat av: jenny s

sötungar! :)<3



btw, är det inte jag som är fotograf här? :D:D:D

2010-05-04 @ 21:46:43
URL: http://jennykristinasolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0