Förklaring..

Onsdag; Skolan, sen var jag med Amanda:D<3 Sen vare träning på kvällen!

Coola Becca på skolan;) Orkar inte rotera den..(aa'

Torsdag;
Skolan, sen vare fotboll i skolan, sen träning på kvällen..:D
Sen kom Linnea och då gick vi ut och prata!:)

Fredag; Skolan, var med Irma & Gustav efter:) Sen på kvällen kom Amanda, vi gick på en lång promenad sen till konsum å köpte godis, sen hem till mig och då tittade vi på 2012, sjukt bra film asså!:D

Gammal bild på Amanda & mig, hihih!♥

Lördag (Igår);
Åkte på åff tidigt på morgonen, gick rätt så bra där! Sen när jag kom hem så sov jag tills vi skulle äta, sen på kvällen så kom Becca, Irma & Lina:D<3 Vi gick ner på konsum och köpte lite chips och godis sen hem till mig och gjorde typ lite allt möjligt(?) Hahaha, roligt vare iaf:D

LINA ville inte vara med på bild..:(

Så aah, jag hoppas att ni förstår att jag inte har haft tid att blogga..
Men nu är jag tillbaka igen! ;)
Träning senare ikv, fotboll:D

Men nu så ska jag göra mig klar, vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha,naw så fin jag är.......hosthost!

det var jätte kul:D<33333ILY

2010-03-21 @ 13:56:59
Postat av: amanda

puss på min julia!

2010-03-21 @ 18:35:37
URL: http://aannamandaa.devote.se
Postat av: paij

sv: hehe ojoj, gäller att hålla igång ;)

2010-03-22 @ 13:28:55
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0