Onsdag..

Lina & jag for och gymma idag, efter de sola vi:D När jag kom hem så hämta morfar mig sen åkte vi hem till mormor&morfar och åt pizza..(aa' Skrev ett inlägg när jag va där, men verkar som om de inte publicerades..;o Ajah..

Typ Julia♥Google? Hahaha..

Måste typ snart gå och lägga mig för lillebror, mamma, mormor & jag ska till birsta imorgon:D Och då skulle vi fara halv9.. Men de är bara att kliva upp om man ska med! Men nu så ska jag titta lite på fotboll:) Få se om jag hinner blogga imorgon.. PUSS!♥

Kommentarer
Postat av: rebecca

lova mig att du lägger ut bilder på kläderna du köper då(a)det är ett måste tycker jag=D=D=D<3333333

2010-03-11 @ 00:03:50
URL: http://rebeccaggullersbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0