Min onsdaaaag:D

Skolan idag var konstigt nog roooooolig, onsdagar brukar ju inte vara min favvo dag;o Efter skolan gjorde jag inte mke.. Senare på kvällen vare träning, var en jobbig men sjukt rolig träning idag, bra tränat alla!:D<3 Efter träningen så åkte jag & Lina ner å sola, sköööönt! Men nu ska jag natta kudden, med andra ord sova!
Hörs imorgon, puss.. :)<3

Vi är så snälla att vi bjuder på den!;)

Glorias vantar va coola tkr jag..(aa'


Sen så ska jag bara säga:

GRATTIS
TILL PAPPA SOM FYLLER ÅR IDAG!:D





Kommentarer
Postat av: amanda

grattis till julias pappaaaaa:D

<333

2010-03-04 @ 17:18:15
URL: http://www.aannamandaa.devote.se
Postat av: thomazzon<333

GRATTIS :D

2010-04-04 @ 22:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0