Sjukt dålig uppdatering men..

..ajah, kan skriva lite kort om vad som har hänt nu den senaste veckan..

I lördags så fyllde jag ju år, tack så mke för allt!:D<3 (Bättre sent än aldrig, elr?!)
I torsdags så var jag, Amanda, Jempa, Fredrik, Becca, Lucas, Linnea, Rasmus & Felix på hockey i Ö-vik, var sjukt roooligt & ännu roligare eftersom MODO vann!;D
Och igår så var Lina & jag ner på stan och fixa naglarna, är sjukt nöjd!:D Sen direkt efter de så gick vi och träna på gymmet, annars så gjorde jag inte så mke mer igår..

Idag så äre träning, fotboll:D Har väl inga andra planer för dagen, elr joo jag MÅSTE städa rummet.. >.< Ajah, vi hörs senare idag, puss:)<3

Sen måste jag bara få tacka kusinerna för kortet som jag fick nu i veckan!
Tack & puss på er:)<3


Kommentarer
Postat av: irma

välkommen tillbaka sötnos:D<33(till bloggen asså) hahah

2010-01-31 @ 14:44:12
URL: http://sweetliifee.blogg.se/
Postat av: jennifer

åhmen guuud, DET VAR SÅ SJUKT KUL I TORSDAGS PÅ MATCHEN, & modo var kuuung!!!!!! måste göraaa om det baabeee:D:D<<33333

2010-01-31 @ 21:37:05
URL: http://thabrunett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0