MYCKE text! ;o

Skolan igår var helt okej!:) På håltimmen så hjälpte Jempa, Irma, Jocke & jag till att städa kafeterian, visst är vi duktig som hjälpte till med de?!;) Sen på so:n så måste jag bara säga att jag&Jempa är snabbast på att hitta "svar" i kartboken, fick sluta typ 20min tidigare!:D<3

Bilder från städningen! ↓↓




[tjejer(L).jpg]
Sista bilden "låna" jag av Lina, www.augustilina.blogspot.com <-- Besök den vettja!;)

Efter skolan så gick Linnea, Rasmus & jag på stan och fika, satt där och prata ett bra tag.. :) Sen så åkte Linnea & jag hem till Linnea, vi hann inte göra så mke innan jag skulle hem.. Elr jo, vi han få ett skrattanfall.. Men minns inte vf vi fick de, hahaha! Men vi båda låg på golvet och bara skratta så tårarna spruta.. xp


Idag så har jag hunnit vare på gymmet med Amanda&Lina, mke roligt!:D Sen så har lillebror&jag gått ner på Konsum och köpt godis.:) Annars så har jag typ bara tittat på hockey och suttit här.. Men ska hjälpa mamma med maten nu, hörs senare. Puss!<3


Kommentarer
Postat av: jennifer

bääääst:D<3

snygg bildernaaa ocksåå:D<33333

2010-01-17 @ 16:27:35
URL: http://thabrunett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0