GÄSTBLOGG!!!!

Hej blogg.se! Just nu är det faktiskt inte Julia som bloggar, utan det är Lina. www.augustilina.blogspot.com (måste passa på att länka lite, hihi).


Julia orkar inte blogga, så hon bad mig göra det. Och självklart ställer jag upp! Ha-ha.

Lite saker jag vill att ni ska veta;

  • Beeptest suger!
  • RUIF96 är världens bästa lag!
  • Jag längtar till McDonalds-cupen och Storsjö-cupen!
  • Julia uppdaterar dåligt ibland!
  • JULIA FYLLER ÅR PÅ LÖRDAG!!!!!!!!!!!!!!!:D


Nu ska jag sluta skriva, och ni får ha det bra, så hoppas vi att vi hörs igen nångång! Och jag hoppas ni besöker mig blogg. :) WWW.AUGUSTILINA.BLOGSPOT.COM


Kommentarer
Postat av: jennifer

fiiin bild på lina!<3

miihih, latkorvis julia, (a) nejdå, ja skööjar:;D:D:D:DD:D:D:DD:!!!>333333

2010-01-20 @ 22:10:33
URL: http://thabrunett.blogspot.com
Postat av: jenny:)

vi är bäst, utan tvekan..!:D<3

2010-01-21 @ 14:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0