Nu äre 2010! :D:D

Kom hem från farmor & farfar sent inatt, var hemma vid kvart i fem.. Men vi satt och spela Pictionary (stavning?), sjukt roligt spel så de kan man ju inte sluta spela mitt i allt! ;) Men året sluta inte så bra ändå.. Min mobil dog.. ;( Så måste tyvärr göra om en fråga som jag gjorde i nått inlägg under..


3. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tur de!<3
Nytt svar; Ja.. :(
Okej, nu överdriver jag lite kanske..?!
Men min mobil är iaf död, men vi ska lämna in den på lagning! :)
Så förhoppningsvis så uppstår den! ;) Ajah, nog skrivet om min mobil..

Idag så ska jag kanske träna, få se..
Annars så blir de väl att bara ta de lugnt
Kanske kolla på någon bra film?! :)
Men nu så ska jag göra mig klar, vi hörs senare!

Två bilder från kvällen.. Hahah.. Men bättre än inga iaf! ;)

Dom kunde inte ens kolla in i kameran! ;o
Så tror att dom flesta förstår att dom är inne i spelet..

Lucas & jag! :)




Kommentarer
Postat av: amanda

hihi,sööööta!<3

2010-01-02 @ 21:15:47
URL: http://aannamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0