Nelly Furtado

Satt och kollade igenom alla mina bilder på datorn, elr bilder som jag har tagit från google rättare sagt, hahah! x) Hittade sjukt många bilder på Nelly Furtado. Kommer faktiskt ihåg att en period så lyssnade jag bara på hennes musik, visste typ allt om hon osv. Men asså de känns som om hon inte är lika känd som hon var för nått år sen, elr är jag helt ute och cyklar?! Jag menar, man läser nästan aldrig nått om hon, om en låt som är hennes kommer ut så hör man den knappt(?) Tycker de är synd för hon är en speciell kändis tkr jag (speciell på ett bra sätt), allt hon gör blir liksom rätt! Jag menar, om man väl läser om henne så står de ju bara bra saker, nästan iaf!

Dit jag vill komma med de här inlägget är att jag tkr att Nelly Furtado är en perkekt kändis som borde bli större bland ungdommar. För om vi tar t.ex Lindsay Lohan (som är med i rätt många ungdommsfilmer) så minst 75% av de som skrivs och hörs om hon är bara dåliga saker.. Och då kanske endel ungdommar har hon så förebild och gör som hon/vill bli som hon, och de är ju inge bra?! Så tycker faktikskt att Nelly Furtado skulle vara den perfekta förebilden för ungdommar! Har jag helt fel, elr äre någon som håller med?! 


Klicka på bilderna, för att då dom större! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0