Värda att läsa:D

Kort skoldag idag:) Blev ingen mentorstid idag så vi fick sluta tio över ett och inte halv fyra som vi brukar sluta, dagens höjdpunkt kan jag säga!;) HA-HA-HA..

Sen jag kom hem så har jag läst Nollan. Asså herregud vilken bra bok, men så otroligt sorlig.. Den MÅSTE ni läsa asså!!=D Har läst ut den nu, så ska börja på Testamentet, fast den har jag redan läst, men de är också en sjukt bra bok som jag tkr att ni ska läsa;) Synd bara att den är så tjok, 336 sidor..>.< Ajah, den är iaf värd att läsa!:)
 
Men nu så ska jag byta om, sen blir de bandyträning, sjukt naaaajs!=D
Hörs efter de, puss..♥

Kommentarer
Postat av: jenniferheere

nollan är grymt bra men sjukt sorglig. måste läsa den igen!

ppussss!<3:D<333333333

2010-02-23 @ 16:35:39
URL: http://thabrunett.blogspot.com
Postat av: amanda

testamenteeet!grymt bra assåå,men vissa stunder fattade jag ingenting:d haha!

mst läsa den där andra oxååå!<333333

2010-02-23 @ 21:59:57
URL: http://aannamandaa.blogg.se/
Postat av: lindaah

aa,håller med, NOLLAN är grymt braa! :)<33

2010-02-27 @ 19:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0