Kärlek på Måndagar! ;)

JAG ÄLSKAR MÅNDAGAR! För då slutar vi kvart i ett, typ bäst! :)

Skolan var rolig idag konstigt nog.. Efter skolan så var det Fotboll i skolan, vi hade teori. Var helt okej faktiskt.. Hände egentligen inget speciellt idag, så finns typ inget mer att berätta..

Men jag kan ju skriva att jag tycker den nya designen blev bra, skönt att slippa den där sommar-designen. Jag menar, det är ju inte ens sommar nu om man går ut så håller man ju på att frysa till döds, ahah! x) Eller har jag inte rätt?

Aja, nu så ska jag plugga lite till provet i franskan som vi har på Torsdag.
Hörs senare, kram! <3



Kommentarer
Postat av: irma

den nya designen är sjukt snygg:D



måndagarmåndagar:D



pusspåre:)<333

2009-10-05 @ 16:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0