♥ GÄSTBLOGG

tjaaa, det är lina här!


Julia orkade inte blogga, så då fick ja ta och göra det, i hennes blogg.

Måste bara skriva att inatt drömde jag att jag kramade Rabih. Finns inte många drömmar som klår den. Det var sååååå mysigt, hihi. puss på den bästa, rabih ♥


Sen måste jag ju skriva att Brynäs är världens bästa hockeylag. BRYNÄS FOREVER ♥
Men nog om den/det bästa. Idag har Julia varit i skolan och varit på Gold's med mig. På Gold's var det roligt. Inte slamsigt roligt, för när man tränar ska man vara koncentrerad så allt blir rätt, utan roligt för vi gillar att träna på gymmet. Och då finns det lite olika anledningar, men det får bli ett annat inlägg nån gång i framtiden.

Just nu sitter jag, Lina, och äter lite kladdkaka. Väldigt bra bakat brorsan! (Inte för att han läser det här, men ändå). När jag ätit klart och bloggat klart ska jag gå ner och duscha, sen ska jag läsa och sova. Jag hoppas ni också ska sova snart, för det börjar bli sent. (Julia har säkert somnat redan, haha).

Oj vad mycket text det blev. Men det förkänar ni, så dålig som Julia är på att uppdatera (hihi, skoja). Men jag hoppas vi hörs nån gång i framtiden här i Julias lilla blogg. Men ni kan ju följa mig annars i min blogg, där jag uppdaterar varje dag. www.lillalinass.blogg.se.
I know u love me
er lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0