Fredag = Drygdag?!

Har varit något fel så har inte kunnat skriva i bloggen.. ;(
Men nu är jag tillbaka som vanligt igen!


Som jag alltid skriver om fredagar; Fredagar är dryga.. Så kan lika gärna börja kalla Fredag för Drygdag istället. Hahahah, smart va?! Men det är verkligen inte roligt att ha SO och sen NO, och båda lektionerna är mycke mer än 1 timme..

Efter skolan gick jag hem och typ satte mig här, sen så la jag mig i sängen och lyssna på musik, sluta med att jag somna, haha! x)

Men har iallafall ätit en god middag med mormor, morfar & lillebror nu. Kan berätta att mamma & pappa åkte till Sundsvall med Jessica & Joakim idag iallafall, dom kommer hem på söndag tror jag(?) Så nu är det bara att hoppas att dom kommer hem med lite kläder, hihih! ;]

Men nu så ska jag inte skriva nå mer, hörs senare. Kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0