Mycket babbel, haha! :D

Har ni någon gång känt att skolan är jätterolig och sen så är det absolut det tråkigaste ni vet?! Det går liksom i perioder.. Så är det iallafall för mig nu, kanske irriterande om jag får säga det själv. ;]

Men skolan idag var iallafall helt okej. Vi skulle ha haft språk idag, eller jag menar två lektioner språk. Men det blev bara en för typ alla skulle göra Nutidsfrågor (eller vad det nu hette), och dom fattade man mycket på.. Eller inte! Men iallafall så hade vi bara en lektion språk idag, typ skönt!

Efter skolan så stog jag och prata med Aleksi, Elias, Irma & Hans i typ 1 timme, ahaha! När jag kom hem så gick jag och gratta Nelly, tror hon blev glad för kläderna iallafall! :D

Men nu så ska jag inte babbla på nå mer, hörs imorgon sötnosar. Kram! <3

Några gamla bilder på Nelly & mig! ↓


Det var då meningen att ni skulle kolla på Nelly och inte på mig! :D


Kommentarer
Postat av: irma:D

gulliga ni är:D<3

2009-10-07 @ 16:06:56
Postat av: jenny s. :)

SÖÖÖTISAR! <3



vi gjorde ju oxå domdär frågorna..

men kunde ju många, verkligen! (y'

hahah, noot. :D

2009-10-08 @ 16:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0