Lyckad Halloween! :D

Ååh, vad roligt det var igår! :D
Orkar inte berätta allt som vi gjorde men vi typ gick ut en stund på bus eller godis, kolla på tv & sen så försökte Linnéa & jag att fixa så vi kunde kolla på Linas, Isabelles, Linnéas & min film som vi har gjort för typ tre år sen. Men det sluta med att vi fick kolla på den på själva kameran, hahah! Men det gick bra det med.. Vi gick hem från Linnéa och dom vid kvart över fyra.. Sent, jag vet! ;]

Vaknade vid halv elva idag.. >.< Eller rättare sagt, pappa kom och väckte mig då. Vid halv ett så åkte Linnéa & jag och titta på hockey och dom vann med 8-3.

Nu så är Linnéa här och vi sitter vid datorn,
hon ska nämligen sova här inatt, skojskoj! :D

Men bloggar senare..

Bilder från igår, men inte alla! ↓




Det fick bli den sista bilden, haha.. Puss så länge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0