ÅFF igår! :D

Asså det är seriöst nått fel på blogg.se..
Gick inte att logga in igår på kvällen, blir så fruktansvärt arg! >.<

Men igår var jag iallafall på ÅFF, är nå fotbollsgrejs..
Vet inte hur jag ska förklara vad det är, vet knappt själv! x)
Men det var iallafall roligt, sen så gick det ganska så bra. Tror jag?!


På idrotten idag så körde vi bip-test.. Vet inte hur många jag klara, glömde bort att fråga! Hahahah.. x) Efter skolan så hade vi fotboll i skolan, eller vi har ju teori nu. Men det är faktiskt roligt det också, man lär sig iallafall väldigt mycket!

Senare ikväll så ska jag, Lina, Amanda & Becca fara och träna på gymmet.
Ska bli nice! ;]

Hörs senare.. Om inte blogg.se krånglar.. ;] Puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0