Lite konstigt inlägg?! Hahaha.. x)

Skrev inget igår för hade typ aldrig tid att göra de.. :O Nä, men först var de skola. Sen så var jag med Linnea.:D<3 Och när jag kom hem så plugga jag sen så gick jag och la mig, haha.. x)

Men idag har de varit skola.. Jag lovar er, dom har nått hemligt i personalrummet! Jempa & jag fick inte ens kliva in där med ena foten?! Hahaha.. Mysko de där alltså, hahah! x) Har inte gjort nått efter skolan typ. Jo, lite läxa.. >.< Men nu så ska jag ta och vara lite social med alla på msn, haha. Hörs kanske senare. Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: jeempa

ja men mena, galna lärare, haaha:D<4333

2009-12-03 @ 19:15:46
URL: http://imajempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0