HEJ PÅ ER!:D<3

Borde ha som nyårslöfte att blogga oftare kanske?!

Min jul var då alldeles perfekt! :) Fick massa fina julklappar, tack så mke!:)<3
Lite efter, men ajah.. Bilder kommer iaf när jag laddat över dom på datorn! ;)
Har inte hänt så mke hittills på jullovet, har mest bara varit hemma..
Elr har varit på gymmet med Lina!:D Sen så har vi träffat kusinerna också!<3
Idag så har jag varit med Linnea, vi prata mest! :D<3
Sen så for jag ner på gymmet med Amanda. :)
Annars så har jag inte gjort så mke mer idag..
Fick bli ett tråkigt inlägg utan bilder, förlåt..
Men inlägget var mest bara för att visa att jag lever! ;)
Men nu så ska jag ta och titta på en film, hörs antingen efter filmen elr imorgon!

Kommentarer
Postat av: sofia candia

Julia titta

i min blogg vettja. www.mypower.blogg.se

2009-12-31 @ 11:05:53
URL: http://mtpower.blogg.se/
Postat av: Anonym

titta i min blogg mypower.blogg.se / sofia candia

2009-12-31 @ 11:06:27
Postat av: irma

BRA JULIA,ett inlägg:D fortsätt så:) <33

2009-12-31 @ 11:18:11
URL: http://sweetliifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0