The last day this year..

Sista dagen på de här året.. Känns lite konstigt..
Jag menar, de komma ju aldrig mer vara 2009 igen? ;o
Skulle ta hela 2010 och sumera 2009 så jag gör de genom några frågor ist! ↓

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp! ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften..
3. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tur de!<3
4. Vilka länder besökte du?
Inga, elr jo Sverige! ;)
5. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Nej, tro inte de!
6. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
13/7 :)<3
7. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag varit..
8. Bästa köpet?
Oj, ingen aning faktiskt!
9. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det finns mke som har gjort mig glad iår! :D
10. Vilka låtar kommer att påminna dig om 2009?
Jaadu, är några stycken!
11. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare! :)
12. Vad önskar du att du gjort mer?
Åkt utomlands, hihih..
13. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmm.. Vet inte, hahah! x)
14. Hur tillbringade du julen?
Med familjen & släkten! <3
15. Blev du kär i år?
Aaa.. :)
16. Favoritprogram på TV?
IDOL! :D
17. Bästa boken du läste i år?
Audrey.
18. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Mobil, kamera & kläder! ;)
19. Något du önskade dig men inte fick?
En guldfisk, haha!
20. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Skolan på dagen, sen på kvällen så var jag hemma med familjen, släkt och vänner! :)
21. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Njae, inte vad jag kommer på!
22. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Enkel kanske?!
23. De bästa nya människorna du träffade?
Har träffat många nya människor iår, och alla är lika bäst! ;)


Kollade på The Hangover (Baksmällan) igårkväll. :)
Har sett den förut, men den är ju så sjukt bra så jag kollade på den igen!
Efter filmen var jag så trött så somna direkt..

Idag så ska jag bara vara hemma..
Den ikväll så ska vi till farmor & farfar där vi alltid brukar vara på nyår! :)
Men ska göra mig klar nu, hörs senare! Puss.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0