Att tiden kan gå så fort?! ... ;o

Den här tiden imorgon så sitter jag nog och öppnar en massa julklappar.. Asså jag längtar så fruktansvärt mke till Julafton! Tänk de är imorgon.. :O Tiden går så fort, tkr att vi nyss började sjuan! Men nä, vi har gått i sjuan en hel termin och jag har lärt känna en massa nytt folk. :D Har varit en rooooolig termin med mke skratt! ;)
Jag mena, kolla bara på bilderna så förstår ni! ↓

↑Dom bästa på skolan!<3




↑Det första Lina sa när vi hade fått boken;
"Jasså Julia, du har testat på att vara omslags-modell?!"
HAHAHAHAH! Kan fortfarande sitta och skratta åt de!



↑Coolingarna! ;D

↑Snygga vi är med skyddsglasögon! ;)<3

↑Suddig, men minns ni den?! :)

Så, de var några bilder..
Nu så ska jag titta på en film, hörs kanske senare. Puss!<3


Kommentarer
Postat av: irma.

den första terminen har varit bäääst! mycke nytt trevligt folk:D

sen så har det varit sjukt mycke skratt:)

jag älskar 7B<3

2009-12-23 @ 19:51:23
Postat av: lina

kul att man ser normal ut på alla bilder oxå..

annars håller jag mer irmaa :) <3

2009-12-23 @ 23:35:25
URL: http://augustilina.blogspot.com
Postat av: jennifermolander

åååh, jag äälskar er! så sjukt mke kul vi haft och kommer fortsätta att ha på skolan! 7B<3

2009-12-24 @ 13:28:33
URL: http://thabrunett.blogspot.com
Postat av: irma

svar: hihi, bra det gumman!:) Vi typ sitter och kollar ut varje film som går på tvn:o

VI FÅR ABSOLUT INTE SOMNA DENNE GÅNG:D<333

2009-12-27 @ 16:09:19
URL: http://sweetliifee.blogg.se/
Postat av: thomazzon<33

ta bort bilden för fan ser ut som en bajskorv ne men ta bort;P<33

2010-04-07 @ 22:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0