BUSTED! :D<3

Igår var de någ en av dom bästa dagarna i skolan! ;) Vi hade ingen lektion då vi jobba.. På svenskan, engelskan & NO:n titta på vi på film och på SO:n var vi på polisstationen. :) Efter skolan så dansade jag, Jempa & Irma.<3 Gick bara bra, var typ bland dom sista gångerna vi hinner öva innan vi ska visa upp de..
Är iaf sjukt nervös redan! :O Men ajah, de bli nog bra!:D

Idag så ska jag på stan med mamma & lillebror.
Vi ska försöka att hitta lite julklappar till våra söta kusiner! :D

Hörs senare idag, puss!<3


Kommentarer
Postat av: irma.

vi tre klarar allt tillsammans:D bästavänner forever!<33



dansen kommer gå sjukt bra,vi kommer sätta den lätt då vi ska visa upp den;D<3

2009-12-19 @ 12:25:14
Postat av: jennifermolander

HAHAHAH, '' gud,kolla mina ben, ELLERH''. haha, gud jag e konstig, och jag tänkte inte på att jag sa så heller x) det e så sjukt kul att daansa tkr jag, speciellt då vi e BUSTEED:D:D:D jag älskar er!<3

2009-12-24 @ 13:30:42
URL: http://thabrunett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0