Mycket lyckad helg.:D<3

Hann aldrig blogga något igår..

Fredag: Sov hos Linnea.:D Linnea & jag åkte ner på Nipvallen där vi träffade Erik. Så vi kollade på hockeyn med han, sen så gick jag, Linnea, Erik & Rasmus hem till Linnea. Där kollade vi på film!

Lördag:
 Vaknade upp hos Linnea, vi gjorde oss klara och gick sedan till Rasmus & Erik.:) Men vi var med dom i typ 10 min för dom skulle på hockeyträning. Så vi åkte hem till Linnea igen. Åt lunch där sen så packa jag ihop och gick hem.. När jag kom hem så hann jag inte göra så mke innan Jempa & Irma kom för pappa skulle hjälpa oss med skivan som vi ska dansa till. Så dom kom och vi fick hjälp med de, sen så "lekte" vi kändisar. Jag menar, kolla bilderna som alla paparazzi-fotografer tog;

Jempa på gymmet.. ;)

Jag hos frisören.. ;) (Hemsk bild, haha)

Jempa påväg hem från gymmet! :)

"Ingen får känna igen mig"

"Göm ansiktet, det finns paparazzi-fotografer"

PEACE. ;D

Senaste skvallret; Irmas nya pojkvän?! ;O

I köket!

Senare på kvällen så var jag med Erik, Linnea & Rasmus, igen,
vi tittade typ på en film sen så pratade vi.:D

Men nu så ska jag göra mig klar för denna dag. Bloggar mer senare.. Kram så länge!<3

Kommentarer
Postat av: irmaa.

faaaan, min stööörsta hemlighet kom ut;ooo fanfanfan

HAHAHHAH!:)<3<3

puss

2009-12-13 @ 13:17:37
Postat av: rebecca

åhh,du värkar ha haft värsta kunghelgen juu!:D

som jag ocksåhar,nu tkr jag vi borde hitta på ngt snart.(aaa'<333

2009-12-13 @ 13:39:54
URL: http://rebeccaagullersbo.blogg.se/
Postat av: jennifer

det var sjuuuuuuukt kul!:D:D:D loveu!<3

asså tänk att folk e så beroende av oss att dom mst följa efter oss då vi e på väg hem!? :S<3

2009-12-13 @ 14:38:25
URL: http://imajempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0