Tips på bra låtar.:D

Gick bara bra att dansa.:D Det komma bli så sjukt bra! ;)<3

Just nu så sitter jag och plugga lite NO, medans jag lyssnar på hög musik! Hög musik är bland de bästa som finns, elr ja rättare sagt musik. :) Bara för att jag är så snäll så delar jag med mig av mina favorit låtar här;

Replay - Sean Kingston

Watcha Say - Jason Derulo

Better On The Other Side - The Game

World Go Round - Busta Rhymes

Sista låten dansar vi till. Fick faktikst höra den för första gången idag, haha! x)

Ajah, nu så ska jag titta på Mammas Pojkar. Puss på er!<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

alla dom där låtarna typ e kiing:D<33

2009-12-12 @ 10:35:56
URL: http://imajempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0